înapoi la galerie

Daniel C.

Pai, este vorba despre un proiect pentru drift. Bmw e36 328i, toti imi spuneau ca nu se merita, ca bag bani degeaba, am vrut sa renunt. Dar pana la urma m-am automotivat si am continuat pana la finalul proiectului.. Deci, nu este doar o masina.. Este o pasiune ce ne leaga.

George V.
Cand eram clasa a 2-3 a am incercat sa practic un sport si toti cei din jur imi spuneau "lasa-te, nu o sa ajungi nimic". Nu m-am lasat si de la acel sport "orientare prin padure, pe scurt radio orient...
Diego F.
Sa ma plimb cu bicicleta pe unde vreau...
Emma B.
Mi s-a spus ca NU pot sa nu mai mananc dulciuri. Astazi am o luna de cand am dovedid contrariul si am slabit 1kg. Salut dulciurile de pe noptiera de noapte buna si le pastrez ca dovada a vointei pe ca...
Roy R.
Povestea mea începe cam asa: am cunoscut un băiat pe care il iubesc si acum. De cand l-am vazut prima oara am stiut că am să rămân cu el ori ce ar fi si nu a contat gura lumii. Am trecut cu el si prin...
Ioana P.
Pasiunea mea este muzica. De cand eram foarte mica inventam diverse tentative de melodii si fredonam piese. Din pacate, toata viata mea mi-am ignorat aceasta pasiune.. din cauza mai multor motive: "to...
Eliza S.
Cand am mers prima data la dentist si mi am invins frica pentru ace...
Catalin A.
Cand am inceput facultatea am ajuns in camera cu niste băieți care nu aveau niciun interes pentru cursuri sau educație. Numai petreceri și deprivare de somn, ma întrebau tot timpul de ce ma chinui si ...
Andreea S.
"Nu ai să reușești să ajungi în varf, Ba da pot să mă cațăr până în vârf și să reușesc orice traseu greu de escaladă. Nu există "NU,, există doar "REUȘESC,,...
Milea I.
Box...
Izabella K.
Mi s-a zis: Nu vei lua Bacalaureatul! Dar asta nu m-a impiedicat cu nimic, am continuat sa invat si sa dau tot ceea ce e mai bun din mine. Si uite ca l-am luat si vreau să dau la facultatea pe care mi...
Danyela D.
Îmi place foarte mult sa cânt și chiar am voce, desi toată lumea îmi spunea că nu e o meserie profitabila. Acum cânt și nu mai îmi pasă de parerile altor persoane....
Claudia U.
Buna! Abia astept in fiecare an sa vina vara sa pot merge la mare la soare. Iubesc marea. As sta si 3 luni dar din pacate nu se poate pentru ca trebuie sa mai si muncim. LA MARE LA SOARE ! 🤩😘😍♥️...
Andrei Paul L.
De mic am visat sa devin tobosar....
Ana-Maria N.
Eu am terminat liceul de coafor și am și un curs de coafor făcut la una dintre cele mai bune scoli. Am intrat la contabilitate, acum sunt anul 3. Mi s-a spus că NU sunt buna sa fiu contabila și nici N...
Izabella L.
Toată lumea îmi zicea nu şi nu, pentru orice făceam- trebuia să fac cum îmi ziceau alții, până am zis STOP. Am renunțat la visul meu, ca să urmez visul tatălui meu. Dar gata, acum sunt pe cale să îmi ...
citește

Am primit povestea pasiunii tale!

Verifică-ți e-mailul și află când aceasta va fi publicată în galerie.