înapoi la galerie

Alena K.

De a cânta. Imi spuneam mereu ca nu voi urca pe o scenă și uite că am urcat. PASIUNEA TA MEREU VA INVINGE ORICE NU!

Bianca M.
Încă din copilărie îmi plăcea super Mult sa cant... dar din păcate nimeni nu ma susținea in asta... toți ai mei îmi spuneau ca nu e de mine și ca nu voi ajunge nicăieri cu muzica... Mi am făcut un can...
Samir A.
Pasiunea si perseverenta m-au facut sa inving orice nu....
Luciana N.
Familia si rudele imi spuneau ca NU o sa reusesc sa am o cariera din jurnalism, ca nu o sa imi pot castiga existenta din asta si ca trebuie sa ma indrept catre o slujba la stat. Insa cu timpul le-am ...
Eduard M.
La inceput toți spuneau că sunt un simplu portar si ca in zadar îmi doresc să joc mijlocaș, ca NU voi reuși niciodata, ca nu am calitățile necesare. Insa, cu multă muncă și pasiune am ajuns să înțeleg...
Jessica P.
Oricât de clişeic sună, OAMENII sunt pasiunea mea. De când mă ştiu am făcut totul pentru oameni, voluntariatul a fost activitatea mea principală. Nu trece o zi fărā să ajut pe cineva, nu am stare dacă...
Simona M.
Toți mi-au zis ca nu este de mine meseria de inginer pentru ca sunt fata si fetele nu au loc intr-o lume a bărbaților, nu au loc pe șantiere si nu o sa descurce cum se descurcă un bărbat in această me...
Denis Valentin B.
O croaziera....
Daniel N.
Cred, de cand sunt copil, rudele mi-au spus mereu sa-mi bag mintile in cap si sa ma concentrez pe invatat. Pasiunea mea este de a ajunge coregraf, de a avea o viata activa, si de a mi-o petrece alătur...
Erik T.
Sunt pasionat de compus și cântat. Iubesc sa fac asta și simt ca mă împlinește. De mic lumea îmi spunea ca nu e ceva de viitor, ca am nevoie de un job real, însă am continuat sa muncesc pentru visul m...
Andreea S.
"Nu ai să reușești să ajungi în varf, Ba da pot să mă cațăr până în vârf și să reușesc orice traseu greu de escaladă. Nu există "NU,, există doar "REUȘESC,,...
Diana H.
Mi a placut chimia inca din generala, asta datorita profesoarei. Am ajuns la liceu si lucrurile s au schimbat. Noua mea profesoara de chimie nu m-a agreat inca de la inceput, datorita insistentei mele...
D D.
Atunci cand ma intreaba oamenii despre mine si le povestesc asta, toti spun “NU se poate, serios?!” Ei, uite ca se poate. :) Am fost mereu pasionata de calatorii, insa toti mi-au spus ca NU voi avea b...
Suveg Z.
Am inceput a canta de mic. Cu timpul si trecand anii a devenit o pasiune. Din pacate multi imi spuneau "NU ESTI CAPABIL SI NU ESTI BUN LA ASA CEVA!". Puneam la suflet, incet stingandu-mi pasiunea prec...
Cristian S.
Paaaii.. Totul incepe acum 2 ani jumate cand a decedat mama si eu m-am refugiat in pasiunea pentru masini.. Tata care este total total impotriva pasiunii mele tot mi-a pus bete-n roate si m-a tot impi...
Teodora D.
Toti din familie imi spuneau că voi sfârși singura, că-s prea pretențioasă si ca o sa devin "o fata batrana". Ei bine, am continuat sa cred ca dragostea adevarata exista si pentru mine si, astăzi, pe ...
citește

Am primit povestea pasiunii tale!

Verifică-ți e-mailul și află când aceasta va fi publicată în galerie.