înapoi la galerie

Gabi B.

Eu am avut si am două pasiuni, una din acestea se bazează pe masini iar alta pe fotografie. Pe partea cu mașinile as vrea sa imi cumpăr o mașină și să particip la cat mai multe concursuri bazate pe tuning, iar pe partea cu fotografia as vrea să avansez cat mai mult.

Cosmin M.
Sunt manager la un magazin. La început toată lumea a aruncat cu pietre în mine, ca nu voi face fata niciodată ca sunt prea tânăr și etc.. Însă mai târziu le am demonstrat ca sunt capabil și mi am pus ...
Valentin N.
Povestea mea este de dragoste. Am cunoscut o fata pe Nume Ștefania. Cu ea am trăit o adevărat poveste de dragoste. Iar pasinuea mea cea mai de preț este fotbalul....
Elena Mădălina R.
Curajul si ambiția ! 🤗...
Laura L.
Bună, sunt Laura și aceasta este povestea mea. Încă de mică visez să devin o cântăreață de muzică populară și să excelez pe plan muzical, evident.. ca orice om am avut niște piedici puse în cale, unii...
Andreea S.
"Nu ai să reușești să ajungi în varf, Ba da pot să mă cațăr până în vârf și să reușesc orice traseu greu de escaladă. Nu există "NU,, există doar "REUȘESC,,...
Miki P.
Povestea aceasta poate fi a tuturor. Pentru ca avem cu totii acele momente in care ratiunea ne pune bariere si ne da numai raspunsuri de NU, insa inima ne indeamna sa ne spunem un mare DA si sa reusi...
Ionel P.
Actiuni sociale. Sa ajut familiile sarace!...
Seby S.
Mulți îmi ziceau că NU reușesc în viață, că NU mă descurc singur, dar cu timpul am reușit să mă ridic. Am intrat la Facultate, mi-am atins scopul. Nu spune NU niciodată! Fiecare oportunitate este un ...
Valentin C.
Viața...
Mariab M.
Fotbalul si muzica...
George M.
Numismatica. Am peste 300 de monede din toata lumea. Toate sunt bucati de istorie. Am o camaruta dedicata pasiunii mele si nici nu vreti sa stiti ce discutii am cu socrii. "Ai putea s-o folosesti la c...
Alexandra M.
Mi-am luat permisul de motocicletă și mi-am făcut un tatuaj in ciuda tuturor "Nu, esti fata!"....
Mind M.
Povestea pasiunii mele care stinge orice "nu" incepe acum 15 ani, cand din pura pasiune pt arta pielii (tatuajul) mi-am facut primul tatuaj, singur! A fost momentul de cotitura pt mine, momentul in ca...
Marian L.
Mi-am dorit mereu sa călătoresc, să conduc mașini, sa văd și să cunosc noi persoane și să îmi dezvolt noi perspective. Am luat permisul, am trait 3 ani in Rusia, am invins unele bariere personale....
Marius G.
Povestea pasiunii mele a început de când eram mai mic (în jur de 13 ani) și am văzut pe stradă un băiat, nu prea înalt de înălțime care arăta foarte bine. Ziua următoare le-am spus prietenilor mei că ...
citește

Am primit povestea pasiunii tale!

Verifică-ți e-mailul și află când aceasta va fi publicată în galerie.