înapoi la galerie

Adriana T.

Toti au spus ca NU voi reusi si iata-ma acum la liceul militar. Tot ce iti trebuie este vointa si incredere in fortele proprii.

Grigore V.
Buna. Ma numesc Grigore Varlam am 30 de ani si traiesc in Bucuresti. De vreo 5-6 ani imi doream sa ma apuc serios de vlog pe YouTube, dar intotdeauna eram ezitant si imi puneam singur bariere de genul...
Laurențiu Iulian P.
Mereu mi s-a spus că NU știu să fac poze la nimeni și la nimic... Am tot încercat să fac poze la absolut orice, chiar am făcut și filmulețe, și uite așa făcându-mi profil pe Instagram, am ajuns la un ...
Paul-Mircea P.
Inca de mic copil mi-au placut jocurile video, iar visul meu este sa ajung sa fiu un developer independent. Din anul 3 de facultate am inceput sa lucrez la primul joc. Aproximativ 6 ani mai tarziu, am...
Teodor S.
Am fost pasionat de masini inca de la 8 ani, pe la 13 incepeam sa cunosc oameni din orasul meu care isi modificau masinile. Parintii mei imi interziceau complet sa "umblu cu asa huligani". Cativa ani ...
Andrei B.
M am născut pe pământ cu un dar minunat Să împrăștii iubire prin versuri de dor, Mi-am făcut în inimă, din rime, palat. Nu-mi luați poezia, căci fără ea MOR! Nimeni nu credea că voi ajunge să scri...
Suzana P.
Păi ... de când aveam 6-7 ani mi-a plăcut să fac prăjituri și în general să fac dulciuri, așa că am spus că eu o să mă fac cofetar, dar bineînțeles că tata a spus ,, Nu faci bani din meseria asta, tu ...
Alex R.
Acum câțiva ani, mi-am găsit pasiunea și aceea este de a fi designer. Abia acum câteva luni am reușit sa cunosc mai bine tainele acestui domeniu și voi încerca sa devin cel mai bun; dacă pic, ma ridic...
Adina H.
...nu o sa intri la drept, dar am intrat 😋...
Alexandru M.
De mic am visat sa devin pilot de curse si anul acesta am reusit sa imi indeplinesc visul....
Diana Georgiana C.
Pasiunea mea este învățatul. Mereu mi-a plăcut să stiu cat mai multe lucruri noi și să zâmbesc în orice circumstanță....
Andreea S.
"Nu ai să reușești să ajungi în varf, Ba da pot să mă cațăr până în vârf și să reușesc orice traseu greu de escaladă. Nu există "NU,, există doar "REUȘESC,,...
Andrei C.
Salut! Am vrut sa dansez. Ei mi-au spus "NU" fiindca "nu esti gratios si nu ai disciplina" Eu le-am zis "DA" si acum fac parte din baletul unei mari opere. "DA" nu a facut rau niciunui vis. NU pot sa...
Gratiela N.
De fiecare dată când am avut de luat o decizie, mama mă tot bătea la cap cu opinia ei și ce decizie ar lua ea. Astfel intre mine și propria decizie era o luptă, pentru că mama îmi crease impresia că t...
Yasmin C.
De mica am practicat voleiul si a fost pasiunea mea de cand m am nascut pot spune, datorita parintiilor mei sportivi de performanta. Am continuat in a-l practica si m am lovit de fiecare data de cate ...
Denis Marian D.
De mic vroiam sa fac bani chiar dacă părinții nu mă lăsau la școală eram batjocorit că sunt gras și majoritatea radeau foarte mult. Dar cu timpul m-am invatat cu toate defectele mele și m-am pus pe sl...
citește

Am primit povestea pasiunii tale!

Verifică-ți e-mailul și află când aceasta va fi publicată în galerie.