înapoi la galerie

Cristina R.

Mi s-a zis ca imi voi gasi foarte greu un loc de munca in IT, eu fiind cu totul pe alt domeniu. Uite ca a fost nevoie de un singur interviu si m-au si angajat.

Ruxanda alina A.
Eram la o scoala de arte plastice si am dat la liceu cu profil filologie- bilingv engleza, cu admitere, unde eram 300 pe un loc. Nu a existat NU pentru mine. Si nu va exista niciodata....
Alexandru S.
Well here we go :) Pasiunea mea este mersul pe bicicleta, totul a inceput cu o cazatura mai grava pe bicicleta ... am avut nevoie de terapie pentru a putea calca iar cu piciorul si toti ... literalme...
Armando R.
Toți îmi spuneau ca sunt prea mic. Nu e de tine acordeonul, lasă să mai crești, NU poți! ȘI CU TOATE ASTEA EU AM CONTINUAT SĂ STUDIEZ SINGUR. ACUM.... AM UN PROFESOR CARE ÎN SFÂRȘIT ÎNȚELEGE CE VREAU...
Anca Y.
Nu poti sa iei bac-ul - BA DA; Nu poti sa devi integralista- BA DA: Nu poti sa lucrezi in domeniul studiat - BA DA; Nu poti sa obtii finantare - BA DA si incurand imi voi deschide propria afacere!...
Ionut H.
Totul :)...
Henrietta D.
Sa conduc cel mai mult in excursie....
Iuliana G.
Mereu mi-a plăcut mototcicleta. Am dezvoltat o pasiune din asta. Toți mi-ai spus că e prea periculos, ca totuși sunt fată, că odată ce voi avea permis şi motocicleta voi face accident şi voi deveni "...
Laura L.
Bună, sunt Laura și aceasta este povestea mea. Încă de mică visez să devin o cântăreață de muzică populară și să excelez pe plan muzical, evident.. ca orice om am avut niște piedici puse în cale, unii...
Ana I.
Salut. Ma numesc Irina si am 13 ani. Pasiunea mea este handbalul, il practic de 4 ani. In acesti 4 ani, am avut parte de multe piedici, din partea tuturor. Familie, prieteni, etc. Toata lumea imi zice...
Georgiana B.
De mica mi-a placut sa cant la chitara, sa pictez si sa ma distrez, dar si mersul cu bicicleta...
Valentina P.
Mi s-a spus că nu voi reuși să devin un pilot de karturi. Ca nu voi putea ajunge la concursuri și ca nu voi stii ca conduc pentru ca sunt fata. Dar am reusit #Din_Pasiune și am ajuns la al patrulea co...
Andreea A.
Acum 8 ani veneam in București pentru a-mi începe viitorul. Ma pregătisem 3 ani sa intru la jurnalism. Am intrat însă pe locurile cu taxa cu o nota extrem de mică pentru ca nu făcusem pregătire cu pro...
Diana Ş.
Încă de când eram o fetiță obișnuiam să cioparțesc, să cos și sa descos materiale la nesfârșit. Dorința mea vagă despre viitorul meu ca adult era să devin creatoare de moda. Îi arătam ori de câte or...
Elena Ț.
Am făcut totul pe ascuns. Nici măcar părinții meu nu cunosc anumite lucruri ce țin de pasiunile mele pentru literatură și fotografie. Am lansat două cărți de poezie și am primit multe locuri 1 și 2 p...
Bianca C.
Pasiunea mea este handball-ul. Cand abia ma apucasem, imi doream sa ajung in echipă, sa joc meciuri. M-am ambitionat pana am reusit, in ciuda colegelor care ma descurajau si imi spuneau "nu vei reuși"...
citește

Am primit povestea pasiunii tale!

Verifică-ți e-mailul și află când aceasta va fi publicată în galerie.