înapoi la galerie

Nicoleta T.

Povestea mea a inceput cu un NU la orice am vrut sa fac. Probabil nu aveau incredere in mine ...fiecare NU durea al naibii de tare...Pana mi-am luat inima in dinti sa fac ce cred eu, am fugit de acel NU, chiar daca ma urmarea cam peste tot...Acum, ce pot spune, am hotarat eu singura ce este bine... Si cei care nu aveau incredere in mine acum sunt mandri. Si tu poti, nu lasa un singur cuvant sa iti schimbe viata...

Câmpean M.
Întodeauna mi-am dorit să experimentez lucruri noi, asa că am început să scriu o carte, am scris în jur de 60 de pagini, dar am rămas blocat. Cândva sper că am să o public....
Cornelia C.
Pasiunea mea pt flori a învins propriul meu NU. Am terminat facultatea și îmi doream un job la birou. Am fugit de flori de teama discriminării (am un ten mai închis la culoare). Insa pasiunea pt flori...
Raluca I.
In trecut, ca orice copil, am vrut sa devin artista, brutar, vanzatoare, balerina si tot asa, au fost pasiuni neîmpărtășite, la unele am stat mult timp cu gandul: "asta este! Este aleasa!" Dar cu timp...
Andrada C.
Pasiunea mea este să vizitez orașe din străinătate, iar anul acesta plec în Praga !...
Alexandri M.
Fotografia....
laura n.
"nu o sa fii in stare sa cosi ceva fara sa iti cosi si degetele in tiv". am reusit sa fac un curs si sa port la un event o rochie creata, croita, taiata, cusuta de mine. ;)...
Andreea S.
"Nu ai să reușești să ajungi în varf, Ba da pot să mă cațăr până în vârf și să reușesc orice traseu greu de escaladă. Nu există "NU,, există doar "REUȘESC,,...
Georgiana B.
De mica mi-a placut pictura...
Alexandru S.
Nu puteam să fac fitness. Acum pot, am vârsta necesară pentru acest sport incredibil care mă definește din orice punct de vedere. Eu mi-am atins tinta, să vedem, voi puteți?...
Ionela A.
M-am gândit dacă sa scriu asta sau nu, iar pana la urma o sa o fac. Am 22 de ani, am avut o viata destul de greuta, în afara de mama mea nu m-a susținut nimeni. Am primit la "nu uri" de parca pentru a...
Marius P.
Iubesc fotbalul! Chiar daca nu mai pot face performanta, il iubesc!...
Roberta L.
Mereu vei fi in spatele tuturor... am ajuns prima ;)))...
Gabriel C.
Salut! Sunt Gabi, am 15 ani si iubesc actoria. Toata lumea imi spune ca n-am sanse in Romania si ca in America n-am sanse sa intru. Parintii si rudele ma indeamna sa ma indrept spre un "job serios" si...
Gabriel N.
Nu îmi voi pierde niciodată încrederea în familia mea, este totul pentru mine!...
Adelina I.
See intampla prin 2014... L-am condus si m-am indragostit iremediabil! Era el, un Subaru Impreza WRX din 2004. In acel moment mi-am jurat ca in viata asta voi avea asa ceva! Dupa un an am gasit sa cu...
citește

Am primit povestea pasiunii tale!

Verifică-ți e-mailul și află când aceasta va fi publicată în galerie.