înapoi la galerie

Florin B.

Nu o sa lucrezi niciodata in America. Si n-o sa faci nici bani. Le-am facut pe amandoua si ma simt si mandru de mine.

Cristina Alexandra M.
Mie îmi place sa cânt. Când eram mica, am auzit o piesa și am început sa o fredonez; când am crescut am început cu versurile și tot asa, am cantat piesa prietenilor și am primit doar critici negative....
Denisa S.
Pasiunea mea pentru gătit...🙈 A învins orice limita ! Pofticiosii nu pot sa se abțină prea mult! Cand iti este pofta, salivezi dupa ceva bun 😂😋...
Mihaela D.
Mi s-a spus ca dansul nu e de viitor, dar eu am continuat sa merg la cursuri si sa ma pregatesc in mod special pentru un spectacol, care in final a decurs foarte bine si m-a facut sa ma simt implinita...
Cristian S.
Buna, sunt un băiat de 30 de ani și pasiunea mea e muzica, imi place sa cânt la instrumente muzicale....
Carmen A.
Am visat de mică și încă visez să devin o cântăreață de succes. În pofida tuturor descurajărilor, atât din partea celor "apropiați", cât și incorectitudinilor din anumite concursuri, după ce am luat o...
Alexandra-Florentina N.
Nu sunt sigura daca este o poveste, ci mai mult o situație cu care încă ma confrunt. E simplu, mie imi place sa fac makeup. Artistic, basic, orice. Asta e modul prin care ma exprim eu. Bineinteles ca ...
Florin B.
Statul la o poveste de seară cu amicii....
Marian C.
Oriunde mi se întoarce spatele insist de mai multe ori....
Cezar-Marian S.
Orice NU se transformă în DA, daca esti cu cine trebuie....
Cristina G.
La un moment dat, după multe încercări de a avea copii... NU reușeam... Dar a venit o zi de 14 februarie în care am zis DA... AM REUȘIT... Acum am 2 copiii superbi și sunt mândră că sunt mamă ❤️...
Andreea S.
"Nu ai să reușești să ajungi în varf, Ba da pot să mă cațăr până în vârf și să reușesc orice traseu greu de escaladă. Nu există "NU,, există doar "REUȘESC,,...
Dorin M.
Nici nu mai stiu de cate ori am auzit ca columbofilia e o pasiune care nu iti aduce nimic. Acum, am peste 40 de voiajori, jucatori si zburatori. Am trecut peste faza in care fiecare are numele lui. Ii...
Georgiana S.
Multi mi-au zis ca NU pot sa scriu, ca NU o sa fac bani din scris, ca nimeni NU ma angajeaza in TV. Acum am la activ o carte scrisa in totalitate de MINE si o alta pe drum, interviuri cu oameni de rad...
carlos g.
Dragostea, fericirea, actiunea. Sporturile extreme care au intrecut orice limita din viata oricarei persoane....
Adina H.
...nu o sa intri la drept, dar am intrat 😋...
citește

Am primit povestea pasiunii tale!

Verifică-ți e-mailul și află când aceasta va fi publicată în galerie.